Thursday, November 3, 2011

Φτιάξτε τα δικά σας skins για το LoL

Συνεχίζοντας τα πειράματα με το LoL, βρήκα έναν οδηγό στο forum της riot για το πως να φτιάξεις skins μόνος σου. Δεν το περίμενα τόσο απλό είναι η αλήθεια. Η διαδικασία είναι απλή, το μόνο που χρειάζεται είναι φαντασία για μια ωραία ιδέα και υπομονή για πάρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Λοιπόν και για να μην καθυστερούμε, να τι θα χρησιμοποιήσουμε:

  1. Πρώτα απ' όλα κατεβάζουμε το RAF-Manager που είναι το ίδιο πρόγραμμα με το οποίο κάνουμε εγκατάσταση τα skins. Με τη βοήθειά του θα πάρουμε τα αρχεία που πρέπει για να κάνουμε τις τροποποιήσεις. http://www.itzwarty.com/raf/
  2. Το προγραμματάκι που μετατρέπει το 3d μοντέλο του ήρωα σε εύχρηστη μορφή (skn->obj). Το βρήκα στο leugecraft: http://forum.leaguecraft.com/index.php?/topic/27642-riotskin2obj, και εδώ: http://www.mediafire.com/?61bnfs80o9kxh6f. Προτείνω να το κατεβάσετε από το forum, αφού εκεί θα βρίσκεται η τελευταία έκδοση.
  3. Ένα πρόγραμμα που να υποστηρίζει .dds αρχεία τα οποία είναι αυτά που θα επεξεργαστούμε.Τέτοια είναι:
    • Paint.net με ενσωματωμένη υποστήριξη .dds
  4. Ένα πρόγραμμα για να βλέπουμε τι κάνουμε, δηλαδή να μπορεί να ανοίγει το 3d μοντέλο του ήρωα και τα textures που θα αλλάζουμε. Στο tutorial προτείνει το UVMapper Pro, το οποίο το βρίσκω πολύ εύχρηστο. Είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται για να κάνουμε τη δουλειά μας. Κατεβάστε το demo, αρκεί: http://www.uvmapper.com/downloads.html




 Τώρα στα τις διαδικασίας, όλη η δουλειά γίνεται με το πρόγραμμα για την επεξεργασία εικόνων. Τα άλλα προγράμματα είναι βοηθητικά. Δηλαδή:



RAF-Manager (2)

  1. Τρέχουμε το RAF-Manager για πάρουμε τα κατάλληλα αρχεία. Επιλέγουμε στα δεξιά όπου εμφανίζει τις διάφορες εκδόσεις, κάποια η οποία έχει το αντίστοιχο skin. Θέλει λίγο ψάξιμο, αφού και οι ήρωες δεν είναι με τα γνωστά τους ονόματα (πχ ο Shaco λέγεται Jester). 
  2. Επιλέγουμε DATA->Characters και μετά αφού βρούμε το χαρακτήρα που θέλουμε, κάνουμε δεξί κλικ και επιλέγουμε Dump. Βάλτε τα αρχεία σε έναν ξεχωριστό φάκελο καλύτερα.  
Εξαγωγή αρχείων (3)

3.  Επιλέγουμε το αρχείο με κατάληξη .skn και το σείρουμε  πάνω στο πρόγραμμα SknToObj.exe. Έτσι προκύπτει ένα νέο αρχείο με κατάληξη .obj με το ίδιο όνομα, στο φάκελο που είναι το προγραμματάκι (εικ. 4). Αυτό το αρχείο είναι σε μορφή που μπορεί να το ανοίξει το UVMapper. Άρα:

4. Ανοίγουμε το αρχείο .obj που είναι το 3d μοντέλο του ήρωα με το UVMapper.
Προσοχή: Στην ερώτηση που εμφανίζει σχετικά με τα textures επιλέγουμε όχι! Εάν επιλέξουμε Yes το αποτέλεσμα φαίνεται στην εικόνα 5 όπου υπάρχει αναντιστοιχία στην εικόνα με τα χρώματα και στα textures. Επίσης φαίνεται και το μήνυμα στο οποίο απαντάμε αρνητικά.


Μετατροπή αρχείου (4)

Άνοιγμα αρχείου .obj (5)
5. Τροποποίηση textures. Αυτό που μένει να κάνουμε είναι να ανοίξουμε το πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας που έχουμε επιλέξει και να φορτώσουμε το αρχείο .dds. Το όνομα του αρχείου είναι ίδιο με αυτό του μοντέλου, όχι αυτό που λέει LoadScreen, είναι όπως λέει και το όνομα, για την εικόνα που δείχνει κάνοντας Loading. Αποθηκεύουμε το αρχείο .dds με κατάληξη .bmp ή .jpg για να μπορούμε να το φορτώσουμε στο UVMapper και αρχίζουμε να παίζουμε!
Το τελευταίο skin του Fiddlesticks έτοιμο για πείραγμα (6)
6. Για να δούμε τι κάναμε, αποθηκεύουμε τις αλλαγές που κάναμε και στο UVMapper επιλέγουμε: Texture -> Load (ή Ctrl + b). Βρίσκουμε το αρχείο με τις αλλαγές και το "φοράμε" στον ήρωα. Ίσως χρειαστεί από το ίδιο μενού (Texture) να περιστρέψουμε την εικόνα ώστε να ταιριάζει με τα περιγράμματα.

7. Το μόνο που μένει πια, αφού έχουμε φτιάξει το skin και έχουμε βεβαιωθεί ότι είναι όπως το θέλουμε, είναι να το αποθηκεύσουμε με το αντίστοιχο format δηλαδή στη μορφή .dds. Για το Photoshop οι ρυθμίσεις είναι από τον οδηγό στο forum που είχα βρει, ενώ για το GIMP δοκίμασα αυτές από κάτω χωρίς να είμαι σίγουρος.

ρυθμίσεις photoshop (7)

ρυθμίσεις GIMP (8)
8. RAF-Manager και Skin Installation
Τέλος, το μόνο που μένει είναι να περάσουμε τα skins στο LoL μέσω του RAF-Manager και είμαστε έτοιμοι να δούμε το νέο μας skin στο παιχνίδι!
Τρέχουμε το RAF-Manager, επιλέγουμε το αρχείο .dds και το "πετάμε" μέσα στο RAF-Manager. Μετά εμφανίζει ένα διάλογο όπου πρέπει να επιλέξουμε την έκδοση την οποία θα αλλάξει, συνήθως η τελευταία ή όπως λέει κι εκεί η κάτω κάτω είναι η σωστή (εικ. 9).
παράθυρο επιλογής διαδρομής (9)


Ύστερα ζητάει ένα όνομα για το mod που εισάγαμε.

Ενεργοποιούμε το mod(εικ. 10).

Επιλέγουμε από το μενού File -> Pack (Install checked, Uninstall Unchecked).

Τέλος!
επιλογή skins και mods (10)
Μην το σκέφτεστε, είναι πολύ απλό και άμα βάλετε τη φαντασία σας να δουλέψει... εγώ πάλι είχα ξεμείνει και έκανα κάτι πρόχειρο...



Ένας Zilean ντυμένος Shaco (11)

2 comments:

  1. Χαχαχαχα! Πως τον έκανες έτσι τον καημένο τον Zilean ρε?? Και αν δεν κάνω λάθος κάπου έχει έτοιμα skins. Το τσέκαρες?

    ReplyDelete
  2. το screenshoτ είναι από τότε που το δοκίμαζα και αυτό είχα βρει μπροστά μου :)
    έχει μείνει καιρό έτσι..

    ReplyDelete